14 June 2010

Nuffnang : Analisa Visitor dan 10 Keyword Paling Popular

Salam...
Hari ini seperti jadual kat post sebelum ni, Lanun bercadang nak jadikan hari isnin sebagai hari untuk post anything pasal nuffnang, tak kiralah pasal earning nuffnang, iklan buffered ads dan info berkaitan nuffnang serta yang sewaktu dengannya.

Sedikit pasal WC2010 Tahniah pada german sebab dapat kalahkan Australia 4-0 awal pagi tadi dan kita teruskan dengan statistik seminggu yang lepas dari 7hb Jun hingga 13hb semalam.

Minggu lepas keyword untuk jadual world cup 2010 waktu malaysia memang meletup, pastinya yang search tu nak download jadual. Di Lanunsepet Lanun sediakan 2 jenis jadual world cup format excel dan format pdf. setakat ni nilai orang download mencecah 1000 download. Selain tu Lanun sediakan macam macam lagi info world cup kat sini Senarai Perlu Ada Bagi Peminat FIFA World Cup 2010 Afrika.

Keyword yang hits minggu lepas antaranya adalah Rancangan malaysia Kesepuluh, ramai yang tak update pasal ni, mungkin terlepas pandang jadi Lanunsepet jadi antara yang teratas dalam berita RMK10, keyword yang menghangatkan Lanun dalam isu RMK10 adalah "senarai RMK10". Cuba buka artikel Lanun pasal RMK10 perhati dalam post tu bagaimana Lanun buat ia disukai Google user. 

Nak tahu lagi macam mana gunakan isu semasa untuk up trafik? klik sini Cara Untuk Dapat Trafik Tinggi Dengan Menggunakan Isu Semasa.

Statistik pengunjung nak tambah pengunjung?


10 keyword paling top minggu lepas
Blog Widget by LinkWithin

25 komen disini yer..:

Zack Zaifull said...

fuyyo!!! unique visitor tuuuu

Myvitrd said...

syabas bro..

LaNuNsepet said...

to zack saiful

ko lg hebat bro.. :-) ade org tiap2 hari 1000uv lagi gempak kan..

LaNuNsepet said...

to tn punya

tq, ko lg hebat, sila bg tunjuk ajar :-)
aku nyer earning ciput..hu2..buffered pun 1 jar..

mrs.JamaL said...

wau...hebatnye..
kalau aku paling ramai satu tiang tu ade la 5 orang
ha..ha..

tahniah untuk u

Sufi Asri said...

walaupon ko merendah diri.. tapi aku yakin ko lagi hebat dari aku.. hehehhe =D

Anonymous said...

dasyat lar traffik.good job

iniAKU said...

fuuuhh..terbaik la ko.
aku xsempat g nak kira brape tiang je aku ade.haha

miss ice said...

byk gile..x sia2 keje melanun ko.hehe :P

LaNuNsepet said...

to mrs.JamaL

wah2.. ckit jer..
byk lagi otai dpt ribu2..
lanun jeles giler..

he3..kalau mrs jamal buat mcm lanun lg banyak leh dpt..
lanun xpandai mane menulis artikel ni.

LaNuNsepet said...

to Roronoa Zoro

ha3..lanun mmg rendah.. kemetot..

LaNuNsepet said...

to q-nizam

ko antara penumbangnyer tq bro.!! :-)

LaNuNsepet said...

to iniAKU

kire ar.. aku suke wat gni sebab nak bereksperimen..suke tgk nobor byk2..
heheh

LaNuNsepet said...

to ice♥ice

hehhhe..melanun kan bagus ;-P

Dee said...

hebatnya lanun...syabas2

rizal jabai said...

dasyat...trafik kt blog lanun,pencetus..ku ingin hebat melanun sepertimu..haha

bila la agaknya ye...huuu

LaNuNsepet said...

to dalila

x sehebat ko :-)
aku kdg2 jer gni..he3

LaNuNsepet said...

to ijai

respon komen ko : jgn ckp gtu jai.. aku budak baru belajar.. aku lagi respek ko.. post ko leh tarik komen bykkk tu.. aku takleh mcm tu.. tabik spring toingg!!

rizal jabai said...

kita sama2 stil belajar...aku nk curik ilmu melanun ko..hehe..moge kita sume sukses berbelog.yeahhhhhh!!!

Guru said...

rajin usaha mestilah ada hasilnya kan...

teruskan lagi.

nurmisnan said...

hmm... si zoro merendah diri le plak

korang semua memang hebat belaka

insyaallah jika niat kita ikhlas nak share pada semua blogger ada le tuh traffic up n up 2 d sky... hehehe

tahniah dr aku utk kau lanun.. semangat tuh tetap ada...

Ida Sazarina said...

wah2~~~
besh nye~~
mantap trafik kamu~ :)

M!Er4N said...

hebat bro UV 800++sehari

Suzaimah said...

Banyaknya orang pelawat sehari, tahniah Bro...

Bual santai/

Almansor said...

RAMAINYA FOLLOWER. TAHNIAH. I FOLLOW YE... RINGAN KEPALA/