06 June 2010

Sebenarnya Aktivis Yang Terbunuh Ada Dalam Senarai Wajib Dibunuh Tentera Israel..

Salam...
Kenapa misi ke Gaza diserang? kenapa aktivis dibunuh begitu sahaja? Apa sebab nya? Lanun ada fikirkan jawapan pada persoalan ni. Lanun dah agak perkara ni dah, selepas membaca berita di Malaysiakini ia kini disahkan.

Lanun yakin bahawa yang Tentera Israel bukan "tertembak" atau "main tembak" atau "tembak rambang" tetapi DISENGAJAKAN. Sebenarnya aktivis yang mati dibunuh sebenarnya ada dalam senarai nama beserta gambar individu yang perlu dibunuh. Konspirasi Yahudi! Israel berniat membunuh!

Wawancara bersama Ketua Misi LifeLine 4 Gaza Noorazman Mohd Samsuddin :

"Saya ada bukti yang mereka mempunyai niat untuk membunuh. Menggunakan peluru getah hanya sebagai alasan sahaja," katanya dalam sidang akhbar di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur sejurus tiba di tanah air awal pagi ini.

"Mereka mempunyai senarai nama yang mereka mahu bunuh sebelum naik ke kapal. "Kami telah menahan tiga anggota tentera dan apabila kami melakukan pemeriksaan, kami temui senarai nama berserta gambar orang yang mereka mahu bunuh.

"Sesetengah daripada mereka ialah tokoh Turki dan antarabangsa... tokoh-tokoh penting dunia. Kami tidak termasuk dalam senarai sebab itu kami tidak ditembak. Kami hanya orang biasa. Salah seorang media Turki yang ditembak memang ada di dalam senarai itu," katanya. [Beritapenuh :MalaysiaKini]

Analisa Lanun berkaitan konspirasi serangan misi ke gaza:
  1. Israel bunuh orang yang mampu pengaruhi masyarakat supaya menentang Israel dan membantu Palestin.
  2. Israel membunuh tokoh tokoh pejuang Palestin supaya dapat hapuskan gerakan pemebebasan dan pembelaan.
  3. Israel bunuh "orang orang kuat" misi ke Gaza kerana mereka benci kepada orang ingin membantu palestin terutama Hamas.
  4. Dengan membunuh ketua dan tokoh aktivis ini Israel fikir dapat menghentikan dan mengurangkan pengacau pengacau mereka.
  5. Israel cuba lumpuhkan Persatuan dan NGO anti Israel yang disertai oleh individu yang terkorban  dengan membunuh mereka.
  6. Israel bagi Medal Pingat Keberanian pada tentera yang membunuh hari itu?? lebih lanjut sila baca disini [thehidayahstory KLIKSINI]
Blog Widget by LinkWithin

12 komen disini yer..:

Affan Ruslan said...

Gilo lah natang tu.
dio igt manusia ni goyyim ke?

LaNuNsepet said...

@ to affan ruslan
natang nate
hancur israel...!!

tq 4 comment

Yuni Aisyah said...

Jahat betul la Israel nie..!!
rasa nak tembak2 je dorang tu..!!
ingt dorang leh idup lama ke kat dunia nie..nnti akhirat tmpt dorang kat neraka jahanam..tunggu je la hari pembalasan nnti..

LaNuNsepet said...

@ yuni aishah

tu lah tempat selayaknya buat mereka..
tq 4 comment yuni..

shasha bee said...

Kejahatan israel mmg tak dapat dinafikan lagi dah... haish....

rin~eirie de' sEcond said...

israel begitu la..x pernah berubah..sentiasa nak bunuh2 org je..
mereka bangsa yg angkuh dan kejam.
saya sgt benci yahudi.

moga bumi palestin merdeka dr kekejaman israel/yahudi.

LaNuNsepet said...

@ shasha bee

mmg pun, serangan baru2 ni bukan la dosa pertama israel..dah byk jenayah dier buat.

LaNuNsepet said...

@ rin

aamin...
pasti merdeka satu hari nanti..

Yun said...

Salam,

Sekadar ingatan bacalah - Cara sebenar Protes Israel

http://pakarhowto.com/luahan-hati/cara-sebenar-bagaimana-untuk-protes-israel.html#more-3247

LaNuNsepet said...

ok nnt lanun buka URL tu k
tq 4 info..
hancur israel!!

911 said...

sampai gitu sekali.. konspirasi.

RaMa2UnGU said...

sepandai2 tupai melompat, akan jatuh ke tanah jugak.
kebenaran akan terserlah tak lama lagi..insyaallahh