19 June 2010

Jadual Event PC Fair 2010 2nd time Julai - Ogos

NAK SURVEY PC HUJUNG TAHUN NI? PC EXPO OKTOBER -DISEMBER 2010 



Salam..
Lanun nak bagitahu bermula bulan Julai 2010 ini sehinggah penghujung Ogos akan berlansung Pikom PC Fair 2nd event yakni yang kedua untuk tahun 2010. PC Fair seperti yang semua orang tahu adalah pameran IT dan gadget terbesar di Malaysia terutamanya Computer dan notebook. Siapa tak pernah pergi? jom bersesak sesak ke sana!.

Ok, ni lah tempatnya kalau nak cari produk baru, hardware, software dan gadget terbaru dengan harga yang berpatutan. Pikom akan buat roadshow ke setiap negeri tertentu di lokasi tertentu mengikut jadual masa dan tempat dibawah. Jangan lepaskan peluang ni, untuk yang nak survey notebook or PC tu tunggu PC fair datang ke tempat anda k, harga memang istimewa.

p/s : harga isitimewa ke? Tak pun g lowyat jar, ade orang kata sama jar ngan PC fair.
Nak tahu lagi pasal event lain bawah PIKOM? klik sini...[website pikom CMS]

Blog Widget by LinkWithin

8 komen disini yer..:

syahira ariff said...

nak kirim..
hehe
=]

*selalu terlepas pc fair kt kota bharu
=[

paiz said...

huhhhh pc fair da dekat, tak sabar aku nk pegi... walaupun tak beli aper2... aku kena pegi jgk.. hehehhe..

Sufi Asri said...

aku suka usya barang kat pc fair.. tapi x beli2 pon.. haha...

tgk ah kalo aku kaya.. aku pi kt.. =)

LaNuNsepet said...

to syahira :

wat reminder k..baru tak terlepas..he3

LaNuNsepet said...

to paiz :

aku tahu.. ko mmg gtu..
sebab aku lagi teruk dari tu. ha3

LaNuNsepet said...

to zorro :

bukan ko sorg gtu..
pasni pikom kata sape keluar tak beli satu barang pon..akan kena belasah ngan awek2 cun kat sana. ha3.. nak?

ibuintan said...

kat Seremban takde ke PC Fair ni..
memang tengah rancang nak beli pc baru ni..
sebab sekarang kena buat giliran guna laptop

LaNuNsepet said...

to ibuintan

xda la kak.. dlu ade rasanya...
akak kena g KL atau melaka nampaknya.