19 June 2010

UTeM : Universiti Teknikal Malaysia Melaka Menggunakan Nokia 1200



p/s : apa semua atas ni?? Lanun pun tak tahu... 
Tak sangka menamatkan pengajian aku dengan ada sedikit rasa sakit hati (byk gak..).. 
Blog Widget by LinkWithin

26 komen disini yer..:

paiz said...

woowww hebatnyer effect tu.. camne nk buat lanun? gune kamera aper? mesti hebat kamera tu.. (^_^)

LaNuNsepet said...

ha3.. tu memang tak leh wat guna kamera biasa bro..

ramai dah cuba nak wat..
reuters.. AP photo.. suma takleh buat..

ni aku guna kamera kodak..tahun 1930an. amik masa 3tahun nak buat gambar 2 keping ni..

sarah shafie said...

huh..canggih siot..kagum aku..siap boleh tulis utem..

chaied said...

cun ah~ :)

ayin~weeweet said...

cun cun..

sape ada dslr sila buang skrg hahahaha

yan said...

proud to be utem student :)


feel free,go here :)
izyan's

LaNuNsepet said...

to yan :

owh same ek.. proud too.. ;-)

Fitrihadi.com said...

mu ambik course apa?? kot2 ar kenal.. :)

tahniah sbb dah abis belajar

LaNuNsepet said...

aku amik BENE..
elektronik industri..

ko??

MazHaR!! said...

wah! nice pic...
pakai setting ape ha nak buat mcm tu...
iso? mode? tau tak...

Fitrihadi.com said...

aku dip IT.. dah setahun jadi ex-utem..bulan depan baru sambung balik..ambik kos Multimedia

LaNuNsepet said...

owhoo...
aku engineering ar bro..
gud luck in utem he3..
stadi rerajin cheeewah..

bulan 8 ni aku grad.
InsyaAllah..

LaNuNsepet said...

to mazhar :

nitemode n lampu dari hp nokia tu he3.. member aku yg wat ni.. faiz.
www.mohdfaiz.co.cc

a kl citizen said...

dah nak grad ya lanun...
bula pose masa grad tu ya..
dapat raya sakan lah lepas tu

..
dah ada perancangan lepas grad?

LaNuNsepet said...

ada dah kak...
kejer tu alhamdulillah dah ada..
cuma gaji kecik la dulu :-)

DaHLia said...

woooo...smart aaa effect dia...kreatif aa korang..

(: syai_sharif :) said...

fuyohh cool! ;DD

♥ana j♥ said...

canggih betul ek.
cantik gila gambar nih.
uishh caya lah lanun.

LaNuNsepet said...

to dahlia :
he3.. member aku nih..
aku tukg pegang lampu jar.
mcm kanak2 rebina pun ada rasanya bila tgk pic ni balik

LaNuNsepet said...

to syai ;
aah2 mmg cool kan..
mcm lightsaber..

LaNuNsepet said...

to ana ;

cayalah ;-)

Roronoa Zoro said...

perhh.. mmg cayalah.. superb !! ahaks.. ^_^

mohdzaid.com said...

wahhh cantiknya gambar ni... unik..

iniAKU said...

la, ko budak utem ke lanun?
kcik dunia.haha
btw, gile kreatif kot buat cm2.pewh~

LaNuNsepet said...

aa utem
dunia mmg kecik..
dlm tapak tgn aku jar..
he3

eh2 bukan aku reti photography ni
bukan aku..
member aku yg wat kan..
aku tukang wat huruf "E" he3

nizamsani said...

hebat.