19 June 2010

Jadual & Peta Roadshow Ceramah Palestin LifeLine 4 Gaza (LL4G)

Salam...
Seperti yang semua tahu, Lanun pun ada siarkan becrita dan info berkaitan serangan binatang yahudi laknatullah pada misi lifeline 4 gaza pada 31mei dahulu yang membawa pada kematian berbelas sukarelawan dari pelbagai negara. Ya, pada yang Muslim menurut ulama mereka Syahid dan Lanun pun bersetuju mereka syahid. Alfatihah untuk semua pejuang pejuang kita..

Lanun kat sini ingin berkongsi dengan semua, sekarang ni LL4G NGO lifeline 4 gaza sedang membuat roadshow, ceramah, dan taklimat berkaitan misi mereka, berkongsi pengalaman mereka, menyampaikan mesej mereka sekembalinya mereka selepas di kepung israel. Ketua misi LL4G Noorazman akan mengetuai roadshow dan jugak memberi ceramah bersama panel panel lain.

Lanun teringin nak pergi dan sedang tinjau tinjau tang mana sesuai n paling dekat nak pergi dengar ceramah roadshow dieorang supaya leh kite dengarsendiri pengalaman perit mereka semasa diserang zionis. Jadi untuk tu, mereka telah sediakan Jadual dan peta untuk ke event yang mereka dah atur. Jadi untuk tahu dimana? dan bila? sila klik link di bawah :

KLIK SINI : Jadual & Peta Roadshow Sukarelawan Lifeline 4 Gaza - Google Maps
(warna merah - event dah lepas warna biru - event akan dtg)

p/s : Lanun sgt sgt syorkan korang pergi... bagi mata kita terbukak sket.
Blog Widget by LinkWithin

4 komen disini yer..:

zulkbo said...

salam bertandang hari
sabtu..moga sihat selalu
la yek?yang manis itu gula,
yang lazat itu madu,yang
ceria itu anda..

LaNuNsepet said...

waalaikumussalam..
komen takda kaitan ni..
takpa tq he3

ibuintan said...

insyaallah..
nak ajak abahintan pergi nanti, tak jauh Seremban je 25hb ni..
harap-harap tak lupa..

LaNuNsepet said...

to ibuintan :

kalu g nanti :-)
leh la share citer kat lanun nnt.